2011-10-11 | 18:44:53

Mupp.

Min älskade efterblivna mupp!
Vad skulle jag gjort utan dig, du gjorde verkligen min helg till den bästa!
Har alltid så kul med dig, vi stänger utr allt dåligt o bara lever i våran lilla bubbla. Där vi är VI!
När vi skiter i hur alla tycker och tänker om oss o skiter i om vi skämmer ut oss själva bara vi har kul. Du & jag .. Vi måste vara efterblivna på något sätt asså ^^ alla gånger du puttat ner mig från saker.. Soffan.. Sängen... Mm. Alla gånger du doooog av skratt varje gång de hände. När vi ligger o kolla på disnychannel o döööör av skratt, ser oss själva i vissa personer.. Fattar hur de känner.. Jag tror inte jag har så här kul med någon, alla gånger du hjälp mig, du finns för mig hela dygnet o jag finns för dig. Jag litar på dig upp till 120% för jag vet att om jag sa något till dig skulle du inte berätta för någon annan, jag älskar dig ditt mähä.. Du är de bästa jag har & så kommer de alltid vara, du är min bästavän!
Du & jag föralltid. Alltid lika efterblivna.
Du är som den systern jag aldrig fick, du bor praktiskt taget hemma hos mig. De är ditt tredje hem. O så kommer de alltid vara för mim dörr står alltid öpprn för dig de vet du. O även fast jag i te alltid visar de så är du min bästavän. Du är mitt allt. Mitt finaste. Min efterblivna älskling! Jag älskar dig så enormt! <3
Min älskade Rebecca Margareta Denijs♥
Jag gör allt för min syster!

 

 

 


Kommentarer;
Rebecca

aaw<3 fick en tår i ögat nästa.

Det finns inte ord på hur mycket jag älskar dig, du gör verkligen min dag när jag mår som skit, jag kommer alltid finnas vid din sida älskling. du o jag föralltid. älskar dig din efterblivna unge :D <3<3<3

2011-10-11 kl. 19:16:59
http://denijs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback