2011-10-16 | 12:21:23

Godmorgon!:)

Godmorgon bloggen(: isag är de söndag vilket betyder slappar dag :D ska bada, fixa naglarna, fixa håret så de är lent o fint :) ska fixa lite till imorrn o sen ha film maratoon :D med alla tre twilight filmerna :D snart kommer breaking dawn del 1 ut på bio!! :D då ska jag gå!!!!!!! DE LOVAR JAG ER!! :D
Men nu ska ja kolla klart på phineas och ferb och vänta på att rasmus ska ringa igen :) bloggar sen! Puusss :)

Två gamla bilder på mig, första på mig o andra på mig o Sabina! Igga mig men hon är söt <3


Kommentarer;
Maria - Passion for heels and fashion

sv: ja, jag håller med! :) vad ska du hitta på idag?

2011-10-16 kl. 12:59:08
http://shoemania.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback