2011-10-21 | 18:56:55

För de är ba, bara du! ♥

Hej :)
Står o väntar på båten just nu :)
Fryyyser SÖNDER!!!!
1 veckaed hjärtat idag <3 blev så glad när du påminde mig :)
Idag efter skolan åkte jag först till gurra med bästa Ronica för att hämta ett par ringar:) sen åkte vi till nacka o träffade Agnes, Majken, Camilla, Tomas & Oliver :) mys:)
Sen åkte jag, Ronica, Agnes, Camilla & Majken hem med bussen:) alla har hoppat av där de ska nu:( vi satt och underhöll oss med Jelly Beans i ALLA olika smaker :D skiiit kul :D men nu ska jag frysa o lyssa på musik tills båten kommer för att sedan mysa hemma med min älskade familj, saknar min mammi & pappi även fast jag såg dom senast igår.. <3
Men jag bloggar sen!
Puuuusssss


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback