2011-10-19 | 20:00:39

Fakta för er som inte känner mig! :)


FAVORIT…
Färg: grön
Plats: i dina Armar & där min bästavän är!
Drog: Musik
Fordon: Buss o båt
Film: Lejonkungen
Djur: häst
Affär: bikbok

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: yeeeeeees
Gnälla: nja :P
Skrika: hahaha ja :) ibland
Sova: ohja!
Drömma mardrömmar: nä :D
Försöka vara annorlunda: Jag ÄR annorlunda!
Klä dig i svart: Ibland :)
Ha sex: nää
Hata folk: beror på vem
Lita på folk: vissa

NÄR…
Åt du senast: timme sedan
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: venne
Kysste du någon senast: idag, Rasmus! ♥
Svor du senast: timme sedan
Klagade du senast: idag :)
Är det sommar: om 7 månader!
VEM…
Saknar du: Bästavän ♥
Rörde dig sist: Mamma
Kysste dig sist: Rasmus! ♥
Fick du sms från senast: Rasmus ♥

HAR DU…
För många vänner: nej?
Tvångstankar: beror på ämnet?
Någon annan psykisk sjukdom: ohja! jag har allt ;)
Färgat håret: nä :)

Brutit några ben: axeln..
Egen dator: nej.. -.-'

Gjort bort dig rejält: everyday
Bra självförtroende:nja :)
Kysst någon: jaaa??
Haft sex: ?
Köpt kondomer: nej. hahhaa :D
Sagt jag älskar dig till någon idag: till Agnes AJ! ♥
Blivit kär i någon på nätet: näe.
Dumpat någon: yes
Blivit dumpad: åhja!

HUR...
Går du: jag vet inte? :O ibland bra ibland dåligt
Fördriver du tiden: Kompisar, skola, data, tv mm
Mycket pengar har du: ingen aning
Tjänar du pengar: nja
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: typ 1-2 gånger i veckan
Ofta träffar du din familj: varje dag :)
Hur mycket äter du: lagom  ;)

ÄR DU..
Förstående: Ja de är jag väl?
Öppensinnad: ja tror jag 0.0
Arrogant: ??
Osäker: ibland..
Blyg: ALDRIG! älskar att bjuda på mig själv!
Smart: beror på vem man frågar (A)
Sentimental: vad nu det betyder...
Pratglad: ohja ;)


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback