2011-10-15 | 19:08:10

Dom bästa som finns <3

Det finns två personer här i världen som betyder mer än allt!
två personer som har funnits här sen den 14 Januari 1997 och som alltid kommer finnas här!
Den ena heter Katja Annika Sjösten Öding och den andra heter Jan Viktor Öding!
Min kära älskade mamma är den personen jag ser upp till och vill vara som, hon är min förebild!
Min kära älskade pappa är min alldra största idol!
Dom två litar jag på och kan berätta allt för!

Min mamma är den underbaraste, finaste och bästa mamman man kan ha, hon är så jävla snygg, hon har den bästa personligheten, hon är alltid glad! Henne vill jag se ut och vara som när jag blir stor!

Min pappa är dden knäppaste, roligaste, underbaraste, bästa pappan man kan ha! Han är så Sjukt snygg (jag förstår varför mamma gifte sig med honom), han har sin  egen humor, den humorn jag har fått ärva vilket jag är glad över!, han är helt enkelt underbar!

Katja & Viktor får mig alltid på bra humör, hos dom finns de alltid en axel att gråta mot, de är dom jag har skratta meest med, dom som betyder mest av allt!

Jag älskar dig mamma, jag älskar dig pappa!
Jag klantar mig ibland, men ni kommer ALLTID ha störst plats i mitt hjärta föralltid! <3

Ni är dom bästa!




Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback