2011-10-20 | 21:28:54

Att veta att du finns är de ända jag behöver ♥

Godnatt bloggen!
Ska kolla klart på Robinson, messa lite med älskling, fixa saker tills imorrn (gympa kläder, ta fram kläder mm..) kolls tv och sen SOVA!
Jag älskar att sova!
Imorrn ska jag upp halv 6! Har bestämt att jag ska gå upp 30 min innan så jag kan äta frukost hemma! :)
Annars blir min idrottslärare så sur på mig^^ försov mig o höll på att missa båten så han inte äta frukost så jag svimmade nästan på idrotten idag:o inte kul.. Va bara med halva idrotten, sen hadr vi lunch. Då fick vi SOPPA! Jag som var vrålhungrig! Men världens bästa agnes köpte en macka till mig! Tack min ängel! ♥
Så jag överlevde dagen! :)
Bloggar imorgon :)
Puuuss & godnatt ♥

Bjuder på bilden på mig, o sen en på Emmet (Kellan L) sicken heting!


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback