2011-11-14 | 19:02:28

jag vill bara säga tack! ♥

image description
Rebecca Margareta Denijs♥
Du är typ något av de absolut bästa jag vet!
jag älskar dej så underbart jävla mycket och kommer göra de till mitt sista hjärtslag!
Du ställer alltid uppp och finns alltid vid min sida no matter what!
jag vill bara säga tack för de!
Du är allt ! ♥



Martina Levin Andersson♥
Åh herregud.
en riktig ängel.
Träffades mkt på konfan, skolan mm. åkte till rättvik där vi fick de starkaste banden!
Nu är du en av de bästa jag vet!
Jag älskar dej Martina!
tack för allt, för att du ställer upp och står ut med mig! ♥

image description

Johanna Marie Lindahl♥
Du är min besteven!
du betyder så mycket för mig.
du & jag mot alla andra idioter här i världen!
jag älskar dej mer än mkt.
tack för de du gjort för mig älskling♥



Joar Gerlöw♥
ja du.
du är så fin o allt.
du ställer upp och stöttar mig!
tack så jätte mycket !
de  betyder så mycket för mig! ♥


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback