2011-05-10 | 12:38:06

Sommaren är här! ♥

nu har äntligen sommaren kommimt hit :D
FAN va glad jag är! :D + att de bara är 18 hela skoldagar kvar till sommarlov! :D :D :D :D :D
gick barfota idag på gräset :D
har shorts och magtröja :D vilket ni får i dagens outfit efter skolan :D
usch va mysiigt :D jag blir så GLAD! :D :love:
längtar tills torsdag :D först har vi filmdag hela dagen o sen tar jag taxibåten till YOJE ÄLSKLING! :D
ska sova där från torsdag till fredag :D sen ska hon sova hos mig fredag till lördag :D
sen på lördag kasnke man drar in o träffar vanja elr rebecca :) elr bbe! <3
sen så ska jag nog träffa någon på söndag oxå om de är fint väder :)
Men aa :) ska ut o fotta mer på rasten sen :) börjar nu :) KYSS!
Gammal bild..

Kommentarer;
Julia. W

Har du gått och skaffat dig kille igen? :O ;)

2011-05-10 kl. 19:20:45
http://juliawesterbergs.blogg.se/
Lovisa

Fett söt bild på dig sötnos ;)<3333

2011-05-12 kl. 21:59:10
http://loooviisa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback