2011-05-10 | 19:27:55

Pocket full of sunshine.. Take me away!

hej :)

vad gör alla? :) själv sitter jag o dunkar den nya låten jag fallit för ^^
snackade oxå med Andy tills han skulle äta -.- vilket han verkar göra i en evighet -.-
vill ringa min sötnos oxå men han spelar -.-
alla är SÅ sociala idag -.- elr inte! -.-
ahh :D jag bara älskar den här låten :D kan typ hela :D dom sjunger typ samma hela tiden ^^
hörde den när jag kollade på Easy A :D
älskar verkligen den filmen :love:
checka låten : http://www.youtube.com/watch?v=6Qdr5hwdJfo :love:
men aa :) ska fixa bilderna i morgon som jag tog idag :)
men aa :) lägger snart ut dagens outfit :)
kollade precis på Due Date :O FYFAN! shit va jag garvade! älskart!
hah tjockisen är BÄST! :love:
men aa :) bloggar senare :)
KYSS


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback