2011-05-02 | 17:14:07

mat! :D

hej hej :)
sitter o skypar just nu o väntar på att maten ska bli klar ! :)
vi  ska äta potatis och purjolöks soppa och plättar :D tack mamma du är så snäll som gör plättar :D
sen direkt efter maten ska jag ut o träffas verrisen och oskiis :)
ska bli skit kul :) men då måste jag byta om för jag kan inte ha strumpbyxor är någ lite för kallt ute just ikväll för de :/
FUCK!
aja :) lägger ut kvällensoutfit  innan jag drar till maja :)
juste jag lovade er llite bilder från igår med vonkizz :) men de kommer upp någon gång i veckan så håll utkik :)
men nu måste ajg va social å skype :) känner att de börjar lacka på mig där för ja inte svarar :$

dagens outfit:
vitt linne - gina tricot
grått linne - bikbok
skärp - lindex
strumpbyxor - lindex
halsband - julklapp

dagens bild :)

KYSS!

Kommentarer;
Veronika

sv; ja verkligen! :) <3

2011-05-03 kl. 13:07:42
http://undins.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-03 kl. 18:21:55
http://vadfanskajagheta.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback