2011-05-23 | 19:39:07

I'm about to lose my mine, you been gone for so long, i'm running out of time, i need a doctor,call me a doctor, to bring me back to life.

sämst uppdatering, kommer inte bli bättre på ett tag heller för de är så mkt i skolan nu innan sommarn :(
men jag kan säga snabbt va jag gjort i helgen!
torsdag-fredag
va hos linus o sov där båda dagarna, på fredagen med Zahar oxå, va oxå i nacka mes rebecca :)
lördag-söndag
linus sov här, han åkte hem i morse 6:40 ^^
lycklig chey!
jag älskar dig hjärtat! <3
ska nog ta en liten bloggpause, kanske slänger in någe om jag känner för de
juste vecka 22 onsdag-måndag drar jag till skåne på bröllop! <3
kyss

bjuder på den igen..
bildbrist..

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback