2011-03-27 | 13:30:29

Tänk om de va vi..

som gick hand i hand mot världen!

tjaaaaa bloggen :) nu har jag börjat blogga från datan igen inte bara från mobiiiloo ;) fast ganska smart at man kan blogga från mobiiloo ;) sitter o lyssnar på "grenaded" men Bruno Mars ;) yees love hiim ;) ja vet inte riktigt vad jag ska skriva om ;) men jag ska göra ett nytt inlägg sen o skriva om i fredags och igår så ni får veta lite vad jag har gjort denna underbara helg ;)
solen gick precis i moln :/ fan jag som hade tänkt masa mig ut dit en liten stund bara för att få känna solen mot fejjan :D fan va skönt det hade varit :D jaja, den kommer nog igen ;) det ska regna ikväll :D det gillar vi riktigt stark asså :D då försvinner den sista snöön :D fan va rätt jag hade :D nu tittade solen fram ;) men jag orkar inte masa mig ut så jag ska gå o hämat cola o min stora godis påse istället o chilla framför datan ;) de blirr myys ;)
ikväll ska jag titta på film :) men undrar vilken :/ fan va jobbigt det blev :/ vilken tycker ni?? :) kommentera gärna någon bra film :D behöver mycke förslag :D
men nu ska jag lyssna vidare o chatta med lite folk ;)
kiss and peace!

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback