2011-03-09 | 21:25:53

En text. text till dig.

i miss the smile.
i miss the hugs.
i miss the person who broke my heart.
i miss the smile.
i miss the hugs.
I miss the person who mattered most

2010 är ett år att minnas. jag träffade den underbaraste man du kan hitta. han tände ett ljus inne i mitt mörker. han fick mig att glömma. mina tårar blev torkade av någon annan inte mig. jag kände mig fulländad bara att få vara med dig. vi hade så kul, jag berättade allt. du lyssnade på mig och tröstade som fan. du är en man inte glömmer bort så jävla snabbt. det ända jag vill är att du ska lyssna på det här, när jag försöker förklara vad jag menar med allt.

i miss the smile.
i miss the hugs.
i miss the person who broke my heart.
i miss the smile.
i miss the hugs.
I miss the person who mattered most

efter några dagar började vi bråka. allt var mitt fel det kan jag ju lova. du slutade skriva, du slutade ringa. allt blev helt fuckt up. det kommer jag alltid minnas. jag slutade sova, jag slutade äta, jag slutade kämpa. inget kunde ju hända. mörkret var tillbaka, det som en gång försvann. jag kommer aldrig ångra den dagen jag tog din hand. mitt liv var så bra, det bästa av de bästa. sen slutade vi prata o jag slutade kämpa, kämpa för ett bättre bättre bättre liv. det ända jag vill är att ha dig här bredvid.

i miss the smile.
i miss the hugs.
i miss the person who broke my heart.
i miss the smile.
i miss the hugs.
I miss the person who mattered most

nu mår jag väl bra, kanske inte bäst av de bästa. jag har ju mina vänner som hjälpte mig kämpa. men jag saknar dig så mycket, mycket mycket nu. det ända jag vill är att allt ska ta slut. jag vill ha dig tillbaka, tillbaka i mitt liv. snälla kan du förlåta och lyssna en stund. så ska jag bara säga jag älskar dig som min bror!!

i miss the smile.
i miss the hugs.
i miss the person who broke my heart.
i miss the smile.
i miss the hugs.
I miss the person who mattered most

i miss the smile.
i miss the hugs.
i miss the person who broke my heart.
i miss the smile.
i miss the hugs.
I miss the person who mattered most


En text till dig! <3
Jag har skrivit bara till dig!
jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig!<3

puss ebba

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback