2011-03-28 | 20:29:22

Agnes Mellberg! Jag lovade o skriva om dig...

img_3768 (MMS)

Agnes Mellberg! Jag lovade o skriva om dig och det gör jag nu!  Du är min ängel! Jag har inte känt dig super mega länge men jag älskar dig ändå och det känns som om vi har känt varann hela livet! Men dig kan man prata om allt för du lyssnar alltid på om man har problem elr bara vill snacka lite!! Jag älskar dig för den du är! Du är som min andra halva! Du o jag så står det skrivet bland stjärnorna!! Jag finns alltid här för dig i vått och torrt 24/7! Du kan alltid ringa mig när du behöver mig! Jag sätter mig på en båt o kommer! Jag saknar varje dag utan dig, varje timme, varje minut, varje sekund! Våra minnen är inte många! Men dom är BÄST!!! Jag säger bara tooa!!;) du är så söt, vacker, underbar, snäll, glad, roliig, jaa allt!! Här är lite jag skriver till dih! Det är inte mycket därför att vänskap är svår att förklara! Men jag älskar dig min lilla älskade ängel!!  Från din Ebba..<3


Kommentarer;
Agnes Mellberg

Naw älskling du är MIN och ingen annans!!!

Ska skriva om dig nu

2011-03-29 kl. 11:01:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback