2011-06-23 | 13:31:41

We are like fire and rain, but i love you anyway!

tjoooooooooo mannen ;)
haha nä skojja ba :)
just nu dricker jag te igen ^^
som sagt jag vill inte tappa rösten nu till midsommar ! :)
fast denna gången är de Jordgubb :$ älskar jordgubb :)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!! NU SATTE DOM PÅ "POISEN" PÅ RADION!!!!! :D :D :D :D
ÄLSKAR ALICE COOPER!!!
VOLYMEN PÅ MAX??? CHECK!!!!!!
DE FINNS INTE MÅNGA SOM ÄR BÄTTRE ÄN HAN ASSÅ!
HAN ÄR EN RIKTIG KLASSIKER!!!!! :D :D :D
nej nu va jag lite töntig :$ för ni K.bryar säkert allt de här :3
men ja är SUUUPER GLAAD!!!!
fast ni får inte veta varför :3
men nu ska jag hänga tvätten o sen städa lite på mitt rum eftersom Rebecca ska komma som ni redan vet!!
sen ska jag duscha o sen baka tååårta :D
I WANNA KISS YOUU BUT I WANT IT TO MUCH!
POISEN!!!!!!
I DON'T WANNA BREAK THIS CHANCE!!!!!!!
POISEN!!!!!!!!
hehheheehehhehehehhehehehhehe oooouuuuppppssss!!!!
men nu ska jag hänga tvätt -.-
hörs sen :D :D :D :D

kyyysssssss

hahahahahhahaha
usch va fuula!
helt ofixat o en snabb bulle på huvet xD
aja ^^ bjuuder!!
nu kom SOOOOOOOLLLLLLLLEEEEEEN!!!! ♥

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback