2011-06-21 | 16:07:57

shiiit va jag suuuger!

shiiit va jag suger på att blogga!!!
men de är sommarlov.. jag gör faktiskt andra saker ;) jag sitter inte bara vid datan ;)
den niii ;)
hahahahhahahahahha..
men nu siter jag o beställer hem en klänning ;)
de blev en annan inte den jag tänkt mig.. för jag hittade en som vaa snyggare än den jag ville ha först ;)
jag ska lägga ut bilder i de här inlägget på dom :)
såklart ni vill see ;) elr så vill ni k.byr;a de här inlägget :O
aja. jag skriver för eran skull så ni har någe att läsa ;)
jag ska börja mobilblogga på dagarna så ni får veta vad som händer här ute på den "gulliga" lilla ön ;) MÖJA.
just för en sekund sedan chattade jag med Sötaste Agnes Andersson Johansson. den lilla gullungen!
saknar dig Lillasyster! <3
men nu ska ni få bilder på klänningarna ;)
kyss

Ville ha denna först:


sen blev de denna istället:

så snygg!
nu ska de bara ladda klart sen är den MIN! :D

Kommentarer;
Ina Fina

Den understa klänningen köpte min kompis på REA för 60 kr, otroligt lite om du frågar mig för o va rea :D

2011-08-02 kl. 21:24:02
http://inapia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback