2011-06-18 | 18:25:16

länge sedan var de, men de känns mer o mer som igår!

Hej bloggen!
jag suger på att uppdatera :(
de är inte meningen :) men somsagt är de sommarlov nu o då gör man andra saker än bara sitter framför datan hela tiden :)
elr?!:O
midsommar nästa helg, har redan bestämt vilken klänning jag ska ha, ska beställa hem den i morrn elr på måndag :D
de är SKIT snygg enligt mig ;)
men nu ska jag kolla facebook o sen dra o bada med Martin och Sabina :)
kasnke tar med kameran så de kanaske kommer lite bilder :)
men aja.
kyss
den är SÅ jevla snygg! snart är den MIN!! :D

Kommentarer;
Matilda :* <3

Skiit fin ju :D Vart kommer den ifrån? (: <3

2011-06-19 kl. 11:48:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback