2011-06-01 | 22:23:52

Johanna Marie Lindahl

Johanna Marie Lindahl..
vart ska jag börja skriva om dig..
fick ett ryck o tänkte skriva om min besteven..
jag älskar dig som in i helvete..
du o jag livet ut..
släpper jag din hand gör jag de bara för din egen skull..
jag har lovat att aldrig göra det..
du beyder så mycket för mig..
de är dig jag ringer när jag är ledsen..
de är dig jag blir glad av..
näär jag mår som sämst får du mig att må bra  o skratta igen..
med dig är alla mina leenden sanna..
vi har något som aldrig brister, äkta vänskap.
de ska vara vi till livets slut..
sen möts vi i himlen (elr helvetet ^^)
vi ska leva tsm till ingen av oss orkar mer..
du  är  in Besteeven nu och föralltid de kan jag lova dig..
jag älskar dig så mycket att jag inte finner ord att förklara de med..
jag har inte sett dig på en vecka och då får jag Abstinens..
jag saknar dig nu..
jag såg  dig aldrig i fredags..
men du fanns där och tröstade mig iaf..
fast genom telefon.
men de hjälpte..
du är min sol i regnet..
du är mitt syre..
du är mitt liv..
Jag kan skriva en bok om dig o hur underbar du är för mig besteven..
men de behöver jag inte..
du vet redan hur mycket du betyder för mig..
när jag kommer hem ska vi träffas..
vi ska ha våra kvällar igen..
vi ska träffas mer..
vi ska träffa Karl..
vi ska shoppa..
Jag saknar dig så de gör ont..
tur att de finns mobiler alltså..
jag ville bara skriva de här som du inte fattat hur mycket du betyder för mig än..
jag älskar dig Johanna Marie Lindahl..
(förlåt för "Johanna")
Smurfie <3 Muffie
Livet ut och så mycket längre<3

De är inte många som är lika vacker som du! <3

Kommentarer;
Yoje

OMG FAN VA UNDERBAR DU ÄR:') jag älskar dig enormt mkt besteven!!!!! Du är så jävla fin älskling alltid du o jag, finns alltid för dig livet ut!!<33333

2011-06-01 kl. 22:32:50
http://yoje.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback