2011-06-23 | 11:37:19

Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
nu har jag ätit frukost, elr jag har druckigt te..
om jag inte dricker de kommer jag tappa rösten!
men nu ska jag ringa Pappa så vi kan åka o handla!
jag ska baka tårta snart!
JORDGUBBSTÅRTA!
sen jag vakna har jag:
klätt på mig
LOGGAT IN PÅ FACEBOOK
Druckigt te
dansat till radion ^^
ringt mamma
chattat med Paal och Lovi o agnes A Johansson på facebook!!
o nu ska jag ringa pappa :)
bloggar sen :)
juste idag kommer Rebecca, hon ska ta 18:30 båten :)
puss

saknar dig Matilda! <3

Kommentarer;
Matilda :*

Saknar dig med! :( Vi måste träffas snart hörru! <3 Haha men gud, var du tvungen att ta ap-bilden på mig eller? x) <3

2011-06-25 kl. 12:58:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback