2011-06-22 | 12:47:53

Glöm inte frågestunden ett inlägg neeer ;)

GLÖM NU INTE ATT FRÅGA ALLT MELLAN HIMMEL O JORD I FRÅGESTUNDEN HÄR UNDEER ;) ASSÅ INGA FRÅGOR I DE HÄR INLÄGGE UTAN DE UNDER DE HÄR ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Godmorgon :)
elr godmorgon o godmorgon... hmm ..
jag vaknade för typ 2 timmar sedan :o :(
jag har hängt tvätten och stoppat in ny i tvättmaskinen och städat lite på mitt rum..
nu ska jag fixa i ordning mig o gå UT :D
jag ska riinga Sabina och Martin :))
i morgon kommer älslings syster Rebecca :) hon ska fiira Midsommar häär :)
idag kommer sötaste Veronika Johansson ut och hennes kompis Claudia :)
Ska få träffa min lilla älskling :)) har inte sett Veronika på typ 1 MÅNAD :O ni fattar inte hur länge de känns :O
förra sommar va vi nästan me varann HELA sommaren :) de ska bli iår igen :D
vi har de bästa minnerna :)
jag kan inte lova bättre uptadering idag :(
kanske kommer lite ikväll om jag ska spela The sims 3 :3
har blivigt kär i de igen :D :D
så jävla kul jag hade igår när de regnade :D
men nu ska jag fixa mig o dra ut :)
hörs kanske ikväll :)
kyss

dagen outfit :
kjol: gina
Linne: gina
Kofta: gina (hahahah de tänkte jag inte på xd)



Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback