2011-06-06 | 11:58:40

Gästblogg av Yoje :3

- Omen tjeeena, Ebba frågade om jag ville gästblogga lite för henne idag eftersom hon sitter i bilen hela dagen :/
Men snart så är hon hemma :D Yeey ! saknar henne som fan :( gör inte ni de ? :$ klart ni göööööör D: !

Hmm, jag vetefan vad man skriver i ett gästinlägg ? ^^

Idag ska jag iallafall gå och dansa kl 14:00... Så jag tror inte jag kommer kunna skriva mer gästinlägg :/

Jag har iallafall jätte tråkigt, sitter i soffan och kollar på... vad kollar jag på ?... nåt konstigt program... :D
TÄNKTE IFALL NI SATT OCH UNDRA ? ;D 

Juste, jag har gjort en sak till Ebba... Men hon får inte se den ÄN ! XD 
hehhehehehe owO Jag äääääälskar verkligen att göra henne nyfiken.. hon blir som en liten smurf som säkert hoppar uppochner och skriker "vad vad vad VAD VAD VAAAAAAAAD!?!?" Tsssssss ! ^ 3^  såå golliii ! :3

hahahahahah.., ne men aa... så tråkigt inlägg men jag visste seriöst inte vad jag skulle skriva om (a) Gaaaaaaahaaa :}

JAJA, ni får väl ha de bäst eller ngt ^^ thehehehehehe :D Tack för kaffet !
/ yoje



JAG SERIÖST DÖÖÖR FÖR DEN HÄR BILDEN !
SÅ JÄVLA VACKER HON ÄR ! :D

aj löv jo äbbah !! owO<3


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback