2011-01-17 | 18:14:21

Måndag

♥♥♥
Cha Cha bloggen :Pidag var det måndag -.-' hatar måndagar -.-'
har spanska prov muntligt på trosdag -.-
ORKAR INTE!! :O
just nu sitter jag o lyssnar på ke$ha - we R how we R :)
har ladddat upp bilderna från i fredags på mina presenter :) kommer nu :D :D :D :D :D :D
en iphone 4 :Dett rosa skal :Dbaksidan :Den ram med mig o bästaste kusin i :) tack älskling!ett orange nagelack oxå från kusse vattenmelon smak :D från kusse oxå x)oxå från kusin :)sista presenten från kusin ida :) fick ett brev oxå :) tack älskar dig!♥
500 av farmor o farfar :)det här hjärtat :)och ett armband :) tack farmor o farfar :)
fick ett mor&dotter halsband av mamma :) iphonen o skyddet fick jag av mamma o pappa :D TACK!!!!♥♥♥
LOVE "E"♥

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback