2011-01-27 | 20:22:39

Dag 7

Min bästavän.

egentligen har jag inte än! men här kommer några som är mina bästavänner :D


-Matilda Hedelin.
Matilda Hedelin min älskling! du finns fö mig vått och torrt det älskar jag.
du har hjälpt mig genom många svåra saker.
du svarar jämt när jag ringer elr messar. du o jag hand i hand mot världen för alltid!
jag finna alltid här för dig Bästavän/Korv/Apa/flumm!!
-Jag älskar dig min söta, snygga o vackra bästiis!!♥


-Yoje Lindahl.
Baby! jag har inte känt dig länga alls men vi har redan de bästa minnerna!
alla gånger vi skrattade hos dig även när vi skulle va tysta fö att inte väcka din pappa. men det gick lixom bara inte att hålla sig ;)
jag älskar dig bästa Muffie :D du är sååå jävla bäst!
du o jag han i hand mot världen älskliing! <3
-Jag älskar dig min söta underbara o vackra Muffie♥



-Rebecca Denijs.
Sötaste, bästaste, vackraste, underbaraste Becca syster!
jag älskar dig så obeskrivligt mkt! du är allvarligt bäst!
dikten te dig är såå jävla sann!
du är obeskrivlig! du o jag hand i hand mot världen för alltid!
minnena med dig är de bästa! jag har inte haft så kul på länge!
-Jag älskar dig min sötaste, vackraste, underbaraste tvillingsyster!♥


-Daniela Tobal.
jaa vad finns att säga om dig!
att jag älskar dig!
du är såå jävla vacker!
Du och jag! Alltid hand i hand mot världen! vi krossar allt i vår värld!
vi lever vidare tsm efter döden!
-I love you TIIRAK!!♥


LOVE "E"

Kommentarer;
Daniii:*

Älskliiiiiiiing grååååter! puusss på dig, vi krossar allt tsm kom ihåg de. 4ever efter döden <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2011-01-27 kl. 20:39:31
Syster

Naaw, tack syster! Den dära dikten du skrev till mig betyder så jävla mycket, de går inte o förklara. Fick verkligen tårar när man läste den!

Älskar dig verkligen mycket! Puss:*♥

2011-01-27 kl. 20:43:38
http://denijs.blogg.se/
mattiiis

Aaw baby! Älskar dej mest i hela världen! <33333333

2011-02-01 kl. 16:31:36
http://lolloochmattan.blogspot.com
yoje

smurfiiie :D babe, fan... vill du att jag ska gråta ällä :( din banan älskar dig bby :*<33

2011-02-01 kl. 19:02:50
http://yoje.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback