2011-09-17 | 18:00:46

By: Ebba Öding<3

Jag hade tråkigt idag och började skriva lite random. "Jag känner en tjej som kämpar i en strid. Hon har förlorat sin krigare i hennes krig hon kämpar nu mot fienden själv utan någon hjälp. Fienden vinner o flickan blir vält. De skrattar åt henne säget att hon är körd. Att hon inte har något liv kvar o kan lika gärna dö. Flicka ligger still, låter dom sparka o skrika o lite till. Hon har slutat bry som om vad som händer där utan för. Hon försöker skydda de lilla av hennes hjärta som finns kvar. Så hon en dag kan hitta sin prins som inte låter henne bli nertryck en gång till. Efter många om o men finns de en prins som räddar henne. Han böjer sig ner o greppar tag i de lilla av flickan som finns kvar. Han bär henne en stund flickan undrar om de inte än tungt. Efter ett tag ligger flickan ner igen. Hon öppnar ena ögat för att se vad som hänt. Hon ligger i ett vitt rum i en säng. De kommer en man gående i vit dräkt. Han böjer sig fram o kollar och vrider. Flickan ligger still även fast hon lider. Efter ett tag lidande går mannen iväg. In kommer en kvinna hon tror hon känner igen. Kvinnan går långsamt fram till flickan. Hon böjer sig ner o sticker något i flickans arm. De gör riktigt ont o flickan lider mer. Ut kommer de lilla av blodet som finns kvar. Flickan är vid i hela ansiktet o kvinnan ser ledsen ut. Flickan tar modet till o frågar vad som hänt. Kvinnan kramar hennes hand o de kommer sagta fram ord utan ljud. Flickan hade fått canser för en Tredje gång. Flickan hon log o tog bort alla saker doktorn satt fast på hennes mage. Kvinnan hon koollade konstigt på flickan. Flickan kolla kvinnan o ögonen o sa "mamma jag älskar dig men detta klarar jag inte av. Cansern skadar mig hårt. Jag älskar dig mamma o jag vet att detta är svårt. Vi ses mågon gång sen i himlen för du kommer komma dit för du är min ängel." flickan hon dog en timme efter. Mamman tog livet av sig o levde i frid med sin dotter."

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback