2011-09-30 | 23:31:14

Agnes Andersson Johansson! <3

Agnes Andersson Johansson min älskade lillasyster!

Jag älskar dig så hjärtat närstan går i bitar!

Du & jag föralltid, de har vi sagt så många gånger nu så jag verkligen börjar tro dom orden”

jag älskar att du älskar mig som den jag är, de betyder så jävla mycket för mig!

Att du alltid finns för mig även fast du kanske inte gör så mycket egentligen, du säger att allt kommer ordna sig, att allt kommer bli bra i slutat, att du älskar mig! Shit va jag är glad över att jag har dig, du betyder så sjuukt jävla mycket för mig!

JAG ÄLSKAR DIG LILLASYSTER! <3

Du & Jag mot världen hand i hand mot vind, vatten och öken!

Jag kommer alltid finnas här för dig, oavsett vad!

<3

image description


Kommentarer;
Agnes

ÄLSKAR DIG.<3

2011-10-01 kl. 08:54:23
http://tvakryddigakorvar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback