2011-10-02 | 20:36:32

Tagen av Misscha.blogg.se! Min älskade Mikkis <3

KÄRLEK!

1) är du kär i någon nu? svar: nja, gillar någon gasnkqa mycket bara
2) tror du på kärlek i första ögonkastet? svar: nja ibland

3) Vad betyder kärlek för dig i livet? svar : Att man kan lita på en person mer än allt, att de alltid ställer upp för en, att den personen tröstar dig, gör dig glad. att den personen älskar dig mer än ALLT!
4) i ett förhållande måste man ..? svar  Kunna lita på varann, ha kul, skratta tillsammans, gråta tillsammans mm
5) Hur märker man på dig att du e kär? svar : jag pratar jämt om personen


VÄNNER!
1)
vad heter dom som du umgås mest med? svar: Rebecca, Yoje, Ebba, Rasmus, (förut johannes..)
2) Som en vän ska man...? svar : vara snäll, lita på en, finnas för en, göra allt tillsammans!
3) din bästa vän är...? svar : Rebecca Denijs & Johanna Lindahl!

4) Vem var din barndoms kompis? svar : Sabina andersson!
5) tycker du att du är en bra vän? svar : ja, men ibland kan jag vara en riktig bitterfitta mot alla!

DJUR!
1)
hur många husdjur har du? svar : 2
2) isf.. vad för slags djur? svar: 1 hund 1 katt
3) Om du skulle vara ett djur vad hade du velat vara då? svar : Delfin
4) nått husdjur du alltid kommer komma ihåg? svar : venne
5) djur som du hatar? svar : spindlar, ormar mm

DÖDEN!
1)
Vad tror du händer efter döden? svar : inget. men e död. finns inte mer.
2) Är du rädd för döden? svar : Nej
3) Har du mist en nära vän? svar : nej..
4) Tänker du ofta på döden? svar : nja 
5) Har du någonsin varit nära att dö? svar : nä 

FRAMTIDEN!
1)
vad tror du, du jobbar med i framtiden? svar : Musik
2) Vad ser du i ditt framtida liv? svar: Allt
3) Tror du att framtiden närmar sig? svar : ja?


MAT!
1)
vad är den godaste maträtten tycker du? svar : ingen aning
2) vad är det äckligaste man kan äta? svar : snigel
3) Vad brukar du dricka på resturang? svar : cola 
4) finns det nån fisk du tycker om? svar : de mesta :)

UTSEENDE!
1)
är du naturligt blond? svar : Japp, platina
2) vilken ögonfärg har du? svar : blå
3) hur lång e du : ca 175.5
4) Om du fick välja en sak på din kropp du e stolt över skulle det vara..? svar : mina ögon
5) om du fick ändra något på din kropp skulle det varit..? svar : de mesta
6) hur brukar du ha ditt hår? svar : utsläppt 
7) vad brukar du ha för smink på dig? svar : maskara, kajar, eyeliner, puder

8) en vanlig outfit för dig är..? svar : ljusa tighta jeans linne tjocktröja
FRÅGOR SOM :
Har du..?
1) Har du någonsin gråtit över att en kille dumpat dig? svar : japp

2) Har du snackat skit bakom ryggen på någon? svar : ja, även fast man inte ska
3) har du slagit till någon du varit sur på? svar:  nja
4) Har du fått en kille att börja gråta framför dig? svar : yees
5) Har du gjort dessa frågor själv..? svar :  nej?

skulle du..?
1) skulle du kunna dö för en kompis? svar : ja, för bara 3 st!!
2) skulle du vågat att färga ditt hår svart? svar : ja!
3) skulle du kunna vara tillsammans med en kille som var 5 år äldre än dig? svar : ja? kärleken har ingen åldersgräns!
4) skulle du amputera ett ben för 1 miljon kr? Svar: nej!

vad har hänt nyligen

1) Vem fick du senast ett sms av? svar : Bästavän Älskling Gudding <3
2) har du pussat någon nyligen? svar : Rebecca <3
3) Har du kramat någon nyss? svar : igår, rasmus
4) Vilken film såg du nyligen på? svar: nils kalrsson pyssling 
5) vad gör du just nu? svar: bloggar, facebook, musik o smsar!

saker man kanske inte visste om mig..?

1) Har svårt att visa att jag älskar folk.

2) Har 3 absoluta bästavänner!
3) Jag har varit kär i min killkompis länge men inte längre!
4) Hatar folk som snackar bakom ruyggen på en!


saker som får mig att vara stolt!

1)Min familj!

2) Mina bästavänner!
3)Att jag alltid fortsä'tter kämpa!


Saker jag är beroende av

1)MUSIK!
2)Mina vänner!
3) Min familj!


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback