2011-10-03 | 07:15:04

Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Sitter på båten nu o pluggar! Skit kul NOT!
Har ett jävla NO prov nu på morgonen :) men de ska nog gå bra hoppas jag ^^
Ska snart sätta mig o börja läsa i min nya engelska bok :) hoppas den är bra så man kan sträck läsa den :) är sugen på en sån bok så jag slipper sitta framför datan all the time!
Aja :)
Idag han jag faktist fixa klart mig hemma:) han tillomed platta håret! Ett stort PLUS till mig ^^ behövde bara ta parfym nr jag väl kom ut eftersom jag glömde ta de i mitt rum, men som tur e ligger den alltid i väskan :)
Men idag så ska jag gå i skolan o sen vara med Rasmus :) får se om jag orkar bloggar ikväll :) puss sålänge!

Boken & dagens face!


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback