2011-07-28 | 21:31:18

tagen av Mira ! :)

SKULLE DU HELST... ?
1: pierca dig i tungan eller i läppen? Läppen
2: vara seriös eller oseriös? seriös
3: dricka grön eller röd mjölk? röd
4: brinna upp eller drunkna? inget
SVARA ÄRLIGT!
1: Tycker du om någon nu? japp..
2: Vem? Alexander
3: Har du skolkat? nej
4: Varmt eller kallt? varmt ofc
5: Soligt eller regn? soligt
6: Fanta eller cola? COLA !
7: Är du nyttig av dig? haha om jag vill så..
OM MIG
1: Namn? Ebba Saimi Elisabeth Öding
2: Vad heter dina föräldrar? Katja & Viktor 
3: Vart bor du? Stockholms skärgård (möja)
4: Hur många barn vill du ha? 1-2
5: Vill du gifta dig? klart?
6: Favoritårstid? sommaren
7: Humör just nu? uttråkad..
8: Sugen på just nu? Coca cola

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1: pussat någon? ja
2: sjungit? ja (för 2 sek sedan^^)
3: blivit kramad? Ja
4: blivit kysst? Ja
5: känt dig fånig? ja 
6: saknat någon? klart ja har`? 
7: dansat galet? nej
8: klippt håret? nej 
9: gråtit? Ja
10: pluggat? Nej

GREJER
1: Har du blivit jagad av polisen någon gång?
2: Har du en hund? ja
3. Sover helst med ngn elr ensam? medn någon  
4: Tror du på spöken? nja
5: Är du mörkrädd? ja ! 
6.blev du nöjd med skolfotot? ne
7.vad vill du just nu ? träffa dig..

har tråkigt..
Saknar dig Min Fina Mira !

Kommentarer;
mira

jag saknar dig med ! :( <3

2011-07-29 kl. 21:31:58
http://miraahlgren.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback