2011-07-07 | 16:10:17

hemma (:

Tjah Tjah bloggen !
kom hem för typ 1 timme sedn o står just nu i solen på altanen o skriver ett litet inlägg o kollar facebook (;
SOFT ! (;
har fixat mig lite o så eftersom jag inte gjorde de så mkt hos rebecca innan bussen gick !
de är sjukt varmt ute just nu, 44 grader i soolen ;oo
fett skköönt !
har bara shorts o bikiniöverdel på mig (; oxå nice!
pratade precis med Johannesbooi i telefon (; sjukt nice !
ska snart ringa han igen , ska typ käka lite först !
sen blir väl att hitta på något annat kul somtyp att kolla simpsons som börjar snaart (; o sen family guy på de ! kan inte bli bättre än de lixom! (;
de bästa programmen o en sjuuuukt sköön kille att snacka med ! (;
ska väl dra in till forum snart oxå, behöver ny maskar o en ny kajal. o typ solbrillor (;
ska nog dra med min Johannesbooi dit då (;
de kan bli kuuul !
men jag bloggar senare för nu ska jag äta pizza !
MUMS !
puuss pusss


bjuuder !

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback