2011-07-06 | 11:40:47

godmorgon (:

Godmorgon bloggen! (:
vaknade precis o ligger ni i Beccis säng och väntar på att hon ska komma hem (:
hon slutade nämligen för 10 min sedan o tar halv bussen (: (hoppas jag)
idag ska vi dra o tälta med några skööööna människor (;
Bästiis, Hampe, Alex A, Mica, Cissi, Lovisa, Beccis (såklaart) och Pettsson (kanske) (;
de ska blir så SJUUUUKT nice (;
kommer inte ha tillgång til data/internet då så jag kommer göra litw tidsinställda inlägg åt er (: snääääällt va?(;
men nu ska jag börja med tidsinställta inlägg (:lovar att slänga in ett innan vi åker sen (:
nu kom Becciiis hem :D wiiie dag at börja packa, ringa lovisa, cissi, erik, hamoe, alex A o alla :D
kyyyyyss

Jag & Mica när vi skulle cukla igår (;
jag är bäst på att skjussa (stavning)
(;

Kommentarer;
k

Dina inlägg är så röriga och tråkiga.

2011-07-06 kl. 12:47:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback