2011-08-09 | 12:33:04

Vem jag har ett förhållande med och hur han ser ut:


Ina ville att jag skulle skriva vem jag är i ett förhållande med & hur han ser ut :) Så aa :) Jag är i ett förhållande med Alexander Fröberg :) Han är 1.80 lång, har grön/bruna ögon och brunt kort hår. Han är jävligt snäll och rolig. Han har nog en av den roligaste humorn någonsin! Jag älskar dig Alexander <3 Där har ni de :) Just nu sitter jag på båten på väg in till Rebecca :) vet inte hur länge jag stannar men, så vi får se hur de går med bloggningen :) men jag ska försöka :) Puuusss

Kommentarer;
josefin - f o t o b l o g g

galet fin blogg! :D följas via bloglovin?^^ kram

2011-08-09 kl. 12:46:14
http://juzzisfoto.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback