2011-08-02 | 23:28:09

I love the way you kiss my lips Darling.

Hej hej ! :)
jag ko hem vid 23 typ :P
va ute och träffade Martin, Veronika, Viktor, Oskar och Älskling ! :)
riktigt mysigt va de faktiskt när vi hitta ett ställe där de inte va mygg ;)
fast de va ju kallt som F A N !
12.5 grader ute lixom! på sommaren?!
de är F A N inte okej?!
blev skit sur när jag kom hem o såg hur varmt de va ;o
tur att man var smart o tog skinnjacka och tjocktröja ;) inte bara tjocktröja som hälften av oss ;)
man måste ju va lite smart ibland ;)
men nu ska jag dricka upp mitt Thè för att sedan förflytta mig ner mot sängen o kolla spiderman 1 o messa med älskling ! :)
jag bloggar mer i morgon ! :)
Hyvää Uööta  ! <3

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback