2011-08-04 | 02:17:06

hyvää uöötä ! ♥

Hej bloggen! :)
skit bra kväll ! :)
pappa jobbade ikväll på pärlan när fröken Lundstet spelade :) så mamma följde med ner till pärlan :)
Så  efter en stund kom Viktor, Veronika, Martin, Martin & Oskar förbi :)
skit trevligt :)
vi satt ute i solnedgången på altanen vid bordet o myste!
sen kom min fiina pojkvän :')
vi satt ute en stund :)
sen drog viktor & veronika vid 10 tiden för viktor skullle upp o jobba vid 9 i morgon o båda var sjukt trötta !
lite ttråkigt men men..
sen gick vi in o började kolla på Hjälp säsong 2 X)
så grymt jävla bra !
sen vid typ halv 12 så drog Martin hem :(
Då var de bara jag, Martin, Oskar & älsklingen kvar !
vi kollade färdigt på hjälp som slutade runt 1 :)
sen kom Micha för Martin skulle köra hem han för pärlan hade stängt :)
då åkte alla, även älskling..
i morgon är sista dagen med älskling inann han åker hem för att sen åka till Småland :(
då passar jag på att åka till Min fiina kusin o Jens i skåne.
om jag kan så ska jag åka redan på Måndag :D
ska höra med dom i morgon elr på fredag :)
måste ju boka Flygbiljett :)
men nej, nu ska jag kolla facebook, sen ska jag ner o lägga mig 6 messa med älskling så jag orkar upp i morgon.
vet inte om jag ska med till västerviken igen elr om jag ska va med Martiin i morgon, kanske drar till insjön då och badar elr något om jag känner martin rätt :)
något blir de iaf :)
men nu ska jag sluta !
hörs i morgon :)
Hyvää Uööta !


- Saknar dig din  skit !
måste träffas innan jag drar till Skåne !

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback