2011-08-06 | 19:39:33

- Hey sexy boy set me free, don't be so shy play with me -

Hej hej ! :)
sitter just nu med firren framför datan för att updatera lite och fixa o så :)
vi väntar på våran tur så vi oxå får duscha ! :)
idag har vi badat i insjön med Martin Fröberg och Oskar ! :)
de var skit vamt i vattnet, skullle gissa på typ 22 grader kasnke !:)
sen åkte vi till pärlan och åt pommmes :)
därefter skulle oskar jobba på halle så då drog vi dit o satt där till typ 6 :)
sen åt vi middag :)
vi åt raklet ! :)
de är så jääääävla gott :)
o nu sitter vi här :)
efter vi har valt kläder ;)
ikväll blir de mer utgång :)
vi ska först med mamma o pappa till deras kompisar en stund typ :p
sen ska vi möta upp Martin, martin, oskar kanske micha o andreas o dra tll dansbanan :)
sen blire väl chill ute :)
men nu ska vi göra annat ;)
höörs sen !
puuussss

- Saknar dig redan min älskling ! ♥

Kommentarer;
william

fin header:D



Vad tycker du om mina Gluttony bilder:D?

2011-08-06 kl. 20:32:07
http://cookieboy.blogg.se/
© sarastille

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

2011-08-06 kl. 20:54:04
http://saramagdalena.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback