2011-04-04 | 10:01:37

Love! ♥

-Johanna Yoje Lindahl.
jag älskar dig bästavän! du har verkligen varit en av dom som har förändrat mitt liv! du är en helt underbar person! alla vill va din vän! alla killar vill ha dig! i början hatade vi varann ( du vet vrf vi behöver inte ta de här ;) ) sen började vi va :) vi snackade mer o mer, o nu är du en av mina bästa vänner! jag älskar dig som fan! du är flummig, söt, rolig, snäll, den som alltid ställer upp vad de än är, snygg, sexiiiig ;), älskad m.m
jag kan hålla på och skriva tusentals rader om dig baby! men de tänker jag inte göra! jag älskar dig för den du är! jag kommer stötta dig i vått och torrt! jag finna alltid att nå på mobilen 24/7 för dig bebis! du+ja=FÖRALLTID! <3
jag älskar dig Johanna Yoje Muffie flummkompis bästa vän Lindahl!!! ♥♥♥♥


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback