2011-04-21 | 10:09:24

Godmorgon alla läsare :) vaknade vid 9 ida...

img_6708 (MMS)

Godmorgon alla läsare :) vaknade vid 9 idag tack vare mina underbara bröder som stampadr i golvet i 15 år -.- är iaf vaken nu o påklädd o skit :) ska käka lite frulle :) dra upp till farmor o hjälpa henne med lite saker :) sen vänta på att mitt hjärta vonkizz ska messa/riinga o säga att hon är vaken för då ska vi leka :3 hahah kanske inte leka men aa busa lite :3 jaa de blev inte så jätte mycket upptaterat igår men jag ska försöka bättre idag lovar!:) Ska berätta om igår, slänga in vinnarna i dagens blogg och berätta vilka dagens snyggingar är ;) de vill ni inte missa ;) troo mig ;) men nu måste jag fixa mig klart å dra ut i solen ;) kisses bitches!<3


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback