2011-05-15 | 11:50:03

godmorgon :)

vaknade kl 11 o kom på att jag skulle be båten 12?! så jag ringde o bokade (fanns plater kvar :D )
ska in o träffa Linus o Vanja :)
myysigt :)
sitter o äter frukost nu :)
men de blir ett snabbt inlägg för jag måste gå typ om 5 min :)
regnar idag :( fuck! -.-
aja, får väl slänga på mig skinnjackan ist för västen :(
men nu måste jag gå :)
kanske bloggar sen :) på båten elr hos Linus :)
hörs sen :)
KYSS

min älskling <3

Kommentarer;
Anonym

fin blogg är så hääääääääär tråkig, skaffa mera läsare. det e alltid din kompis rebecca som blir länkad, du har bara samma bilder, du fotar inget alls, fatta hur tråkigt det e???? blogga mera!!!

2011-05-20 kl. 07:55:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback