2011-06-21 | 20:53:16

svar på frågor;



Hanna Aarea om ..:
NEEEEEEEEEEJ!!!!! :oo
asså nej inte sluta blogga :(
älskar dej <3 <3 <3

svar; ahha Hanna älskling då ;) älskar dig med <3
Ella om ..:
Den har jag köpt på en marknad förra sommaren i Åre :) <3

svar; fan jag villle ju ha en :( <3
Matilda :D om ..:
Jag lovar att kommentera mera :D <3

svar; JAA bra bästiiis :D saknar dig bästavän :( <3
emma om ..:
vad ska du göra på midsommar ?? du är jätte söt förresten :D <3

svar; jag ska vara med vänner o familjen o äta lunch o dansa runt midsommarstången o så :) vad ska du göra själv Emma? :)
tack så mycket, har du en blogg Emma? :) <3
..............................................................................................................................................

så de va några kommentarer jag hade fått som jag svarade på :) Hannas kasnke inte räknas o Ellas va ett svar :) men skit samma :)
bloggar mer snart :)
pussen


Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback