2011-06-12 | 21:43:11

S O M M A R

på tisdag är de skolavslutning :D sen är de sommarlov :D
efter skolavslutningen ska jag till rebecca o hjälpa henne med smink o hår sen drar vi till Grisslinge :)
men nu ska jag kolla på 2 han a half men o sen gå å lägga mig i sängen o kolla på tv :)
men aa :)
i morgon är en sjukt slapp dag :) först ska vi öva på låtarna vi ska sjunga på tisdag :) sen ska vi städa o sen spela brännboll med lärarna :) sen ska jag åka till ramsmora o öva på låten jag ska sjunga solo på avslutningen :) mamma ska filma så jag kanske lägger upp den sen efter tisdag :)
men nu ska jag kolla klart : bloggar kasnke i morrn :) kyss

SÖTASTE JP! saknar skiten <3

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback