2011-06-25 | 14:51:12

Din KÖRV!

Matilda Hedelin din Körv!
JAG LIXOM SAKNAR DIIG SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MKT!!
du får komma hit i sommar så vi kan buuusa :D
Glee kväll ;) du o jag? remember! <3
de skulle vi ha de sa vi ju!
jag älskar dig din apa!
o eftersom jag ska flytta så kommer vi ju inte ses på fredagar :(
men vi måste hålla kontakten iaf bästiis!
Kom HIT! :D
ring mig när du ser detta inlägg :3

jag älskar dig :) min KÖRV!

Kommentarer;
Anonym

VAR SKA DU FLYTTA OCH VARFÖÖR:(

2011-06-25 kl. 23:47:40
Matiildaa :*

Justee Glee kväll var det! :D Hehe sorry atrt jag inte ringde, har inte varit så uppdaterad dom senaste dagarna(; Men asså vi måste ses och det suger att du ska flytta! :( <33

2011-06-30 kl. 14:15:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback