2011-07-04 | 23:10:40

Tjah Tjah ! ;)

Tjah Tjah bloggen ! ;)
som ni seer häära så har jag gjort om lite grann ;)
jag och Johannesbooii tycker de är snyggt ;) ahha ;)
o Becco ;)
sitter hemma hos lilla sööööta Becco nu och chattar med Johannesbooi ;)
fast han svarar inte på facebook den jäveln :O blir nästan lite sur här asså :O inte okej ;)
men nu ska jag o Becco sovaa (tiiidit vi veet -.-) men vi (Becco) ska till sommarskola i morgon o jag är så snäll som följer med dit ^^ vi ska lixom up typ 7 i morgon :O
aja ^^
men jag vet inte hur länge jag stannar hära :O
tills de sparkar ut mig antar jag ^^
men nu ska vi Sooova! ;)
hörs i morgon bloggen !
kYss¨

lilla snygga jag ;)
bjuuuder på den bara för er ;)

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback