2011-07-07 | 11:42:27

Tagen från Ella ! (:

Vad heter du: Ebba Saimi Elisabeth Öding
Ålder: 14 år
Vad gör du: Chillar med syster Beccis o chattar med Pierre ! (:
Vad längtar du till: Den dagen !
Vad händer i helgen: Chillar med kompisar tror jag ^^
Vad har du på dig: shorts, linne och adidaströja
Vad blir du glad av: Äkta vänner, Dig :$ och Soliga dagar!
Vad blir du ledsen av: När Du sviker mig !
Vad ska du göra idag: Åka hem o sova ^^
Vilken låt lyssnar du på nu: Reklam på Radion ^^
Vem saknar du:
Johanna Marie Lindahl Och dig !

HUR
Svarar du i telefonen:
H allå !
Gör du när du är kär i fel person: Tänker efter om jag gör rätt val
Tycker du om gul-bil-leken: Japp om jag hinner först ^^
Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 70 kr ^^
Mycket är klockan: 11.37
Hur många kontakter har du på msn: Venne XD
Spenderar du en regnig dag bäst: FILM O MYYYS!

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Johannesbooi <3 - "men godmorgon(; vaknade nyss kick o la mig vid 6-7 tiden hahahaha jag är as trött, dd? <333"
Ringde dig senast?
pappi <3
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ett Mongo
Saknar du mest just nu?
Dig ! <3
Ska du träffa imorgon? Eh? min familj o mina kompiasr i guess ^^
Sov du med senast? Beccis o MIca ^^
Vem fick du senast sms av? Nicklas

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
Ja
Gråtit en hel natt: japp
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: Ja.
Gjort en bakåtkullerbytta:
Ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja ^^ lätt (;
Haft träningsvärk: Klart -.-'
Önskat att du var det andra könet: Japp, sometimes..
Sett din kompis i rosa kanindräkt? Nää fan asså ;/ men vem vet vad hon hittar på (;

hade lite tråkigt tyyyp ^^
kyss !

hahahahahha GAMLA !
älskar dig <3

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback