2011-07-29 | 19:45:13

Harry potter

Hej hej :) Mobilbloggning blev de nu från min lilla älskling ! Sitter på dansbanan med Vonkizz o väntr på att bion ska börja ! Sista delen av harry potter ! Sorgligt asså.. Blir nästan tårögd här.. Kommer sakna harry potter filmerna så mkt.. De kommer ju finnas kvar men inga nya kommer om inte författaren skriver nya böcker.. HOPPAS! Jag ska fan läsa böckerna.. När jag får tid.. O orkar.. Hihihihihi ^^ Gullig jag är asså..! Om 4 timmar fyller min lilla söta andreas år oxå ! :) 18 år ! Helt sjukt att tiden går så fort.. Hmm... Aja. Men nu ska jag messa o få hit en person.. Personen är lite seeg bara..! Ingen mottagning har han säkert inte hellrr.. synd för muppen då ^^ missar en så sjukt bra film?! Men nu ska jag va social med veronika ! Filmen börjar om en kvart..! Kul. Aja. Puuussss -ingen bild för de är mobilinlägg-

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback