2011-07-30 | 00:45:16

Grattis Finaste! ♥

Grattis grattis grattis till finaste Andreas Lindblad! ♥ Idag fyller han 18år! Han börjar bli gammal! tiden går för fort nu mera! Han har redan varit 18 år i 45 minuter, de är helt sjukt! Men jag ville bara säga Grattis o tack för att du alltid funnits där för mig när jag behövt dig som mest! Du är en sann vän & jag älskar dig för den du är bästavän! Kännt dig länge, väldigt länge ! O längre blir de, hoppas jag! Tack iaf för allt du gjort för mig! De har verkligen betydigt väldigt mkt för mig. Ha bästa dagen nu! En present får man ju inte glömma, men den kommer. Ska bara hitta den perfekta presenten först! Grattis grattis grattis grattis grattis Finaste Andreas! ♥

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback