2011-07-09 | 13:27:03

gooooood mongo ! :)

Gooooood mongo bloggen !
Johannes ord de där (;
de lilla mongot !
haha !
men nu har jag varit vaken i typ 2 timmar, ska ner o byta om o fixa lite sen drar jag till möja marknad xD
först ska jag ringa älsklingen voonkiizz !
ska tvinga med hennne, om hon är ute ! hooppppaaaass!
hmm, kasnke drar in o träffas JOhannesbooi i morgo o drar till forum för att shoppa lite !
mion maskara är halt slut io jag behöver nya solglasögen (;
han ska säkert oxå köpa något, sen ska vi väl bara chilla antar jag !
de lilla mongot !
men nu ska jag vara social mot Erik på facebook i springa ner lite snabbt o byta om ! (:
bloggar sen !
ska chatta med mongo 1 på msn oxå !
pussss puuusss

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback