2011-07-05 | 12:31:05

Godmorgon Bloggen!

Godmorgon min fiina blogg ;)
idag ska vi gå o bada som rebecca berättade i inlägget under ^^
jag hade tänkt blogga men sen va jag ju tvungen o fiixa miig lite o så, typ platta håret o sminka mig o ta parfym o klä på mig ;)
hahhaah ^^
men a, i morse vaknade jag kiart över 7 genom att Rebecca klappar mig (lite smått hårthänt) på kinden o säger att jag ska med henne till sommarskola ;oo
men de slutar med att hon drar upp mig o jag äter frukost med henne vid halv 8 o sen springer hon till bussen på typ 3 min ;oo ahhahah ^^
jag somnade om i sov till 11 då hon ringde o väckte mig o sa att vi skulle bada ;)
då var de bara att kliva upp ur sängen och fixa mig ;)
o nu väntar vi på att Dani ska komma så vi kan gå till Paow ;) (Pauline)
sen drar vi till östersjöviken o badar all day long! ;)
men nu ska vi ringa dani o tjata på henne ;)
elr rebecca får messa henne elr någe ^^
kanske ska äta någe innan vi gåår ;oo
men aja ^^
o jag ska svara på min sms från Johannesbooi ;)
men jag bloggar senare ;)
ska bada nu lixom ;)
kyyyysss
<3
Bjuuder på den bara för err ;)

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback