2011-01-17 | 19:05:50

Jag saknar..

- jag saknar sommaren.
tiden med dig var så underbar. allt var perfekt. det var du o jag.tänker på dig varje dag. tänk om det fortfarande va vi. men du är borta. du lämnade mig. vi hade det så jävla bra. allt slutade med skit. ett Bråk.
jag trodde jag förlorat dig för alltid. efter ett tag skrev du. jag sken upp som en sol. log av glädje varje dag. jag började tänka tillbaka på sommaren.. när vi kunde snacka i telefon flera timmar. jag tänkte på alla lyckliga minnen jag hade. när du bara kunde ringa o säga att du saknade mig o ville komma hit igen. den tiden du ar i småland med din familj. Den sista kvällen innan du skulle åka när vi låg där på berget o skrattade. jag hörde dina hjärtslag när jag låg med mitt huvud på din bröstkorg.. jag var lyckligast på jorden.. det var lixom bara du o jag där.. vi lyssnade på musik o snackade.. innan vi skulle dra när du står framför mig o säger "jag vill inte åka.. jag vill stanna här med dig" då visste jag inte vart jag skulle ta vägen.. det bara bubblade i magen.. du kysste mig länge.. vi kramades i flera minuter. sen gick vi skilda väger med en klump i magen.. en vecka utan dig, din närhet, din doft, ditt skratt o leende. det var ett helvete. jag saknade din röst, dina kramar, hela du! det var lixom vi då. på kvällarna när du ringde.. vi pratade om allt när du var i småland. jag saknade dig o det visste du. jag ville ha dig där. när du spelade o jag inte ville så du slutade för att prata med mig.. du skickade sms varje minut. jag kände mig så speciell med dig. du kom te baka o vi va. nästan varje dag. hos geawta när de låste in oss i hennes gästrum. vi kollade på simpon o bara mös. det var lixom bara vi. när vi inte fick gå ut där ifrån.  när vi mös igen. sen hos dig. när din morfar skojjade med oss. o jag förälskade mig i din katt. när vi kollade på simpson maratoon i din soffa. när din bror störde. när du lackade sönder. elr vid skolan. jag kan nämna mycket. sen åkte du hem. vi slutade snacka efter ett bråk.  sen snackade vi ibland o bråkade alltid. men året 2011 vart jag glad men ändå ledsen. när du skriver "ja, jag gillar dig med men tycker du är för ung=/" mitt hjärta tog ett skutt o landade djupare än någonsin! Jag älskar dig! jag vill bara skrika ut mina känslor för dig, men de är svårt när ja vet att du inte känner lika för mig </3
du tog din bit o gick.. lämnade mig kvar!

LOVE "E"♥

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback