2011-08-16 | 12:19:22

dålig uppdatering..

hej hej bloggen! Sämst uppdatering jag vet.. Men vårat internet laggar så de funkar inte att blogga.. Fick köra ett snabbt inlägg på nokian.. Ska försöka bättra mig.. Kan ju låna farmor internet oxå men.. Aja. I lördags var jag med johannes & karl :) så jävla sjukt kul.. Hade verkligen saknat dom grabbarna.. :) härliga typer.. Så vi gick runt lite vid sergel och plattan och chillade. Sen så skulle johannes kolla efter linnen så först gick vi till hm och sen till topshop :) vi träffade oxå mira, samirus och älsklingen cissi en stund. Runt 6 drog jag till pendeln för jag skulle till älskling. Och där har jag varit sen i går kväll :) puss

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback