2011-08-18 | 21:40:07

- Tack storebror & bästiis för ni gjort min dag till en av de bästa, som vanligt! ni är för underbara! -

Hej hej bloggen ! :)
gick upp halv 6 i morse för att hinna med båten som gick 06.15 ! :)
jag åkte ända in till slussen med båten och var framme runt halv 10 :)
efter de tog jag bussen till nacka där jag mötte upp Bästiis Johannes :)
vi gick runt och shoppade lite och väntade på att Karl skulle sluta skolan :p han slutade 11 men vi
träffade honom 12 :)
då åkte vi till plattan och gick in på JC för att johannes skulle ha ett halsband o jag skulle ha en grej :)
sen blev de en SNABBIS till H&M för att handla lite smått.
efter de gick vi på bio :) vi såg "horrible Bosses" :)
SÅ JÄVLA KUL!
jag skrattade genom hela filmen..
fråga bara Karl & Johannes ;)
Karl frågade om jag mådde bra ;)
jag och Johannis delade på en stor cola och en stor chips :)
efter filmen var vi så JÄVLA kissnödiga x)
iihiihihihihihih ^^
sen gick vi runt o chilla en stund :)
sen gick vi en stund till Ung-08!
där träffade jag Mica, mira, Cissi, Lovisa o Ebba :)
sen skulle jga med bussen till båten så Karl & Johannis följde mig till bussen :)
söööta killar :)
sen åkte jag hem :)
Tack killar, ni gjorde VERKLIGEN min dag!
världens underbaraste killar!
Älskar er Killar!♥
i nästa inlägg lägger jag in bilde rpå de jag köpt :)

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback