2011-08-05 | 19:04:37

- Jag kan inte äns stå utan dina andertag -

Tjah bloggen ! :)
pratade med Bästiis idag i telefon :)
ÅHH ! första gången på 1 vecka :)
va as kul, lika underhållande som vanligt :)
saknar faktiskt mitt lilla mongo :(
men han kommer hem på söndag o så ska jag in på centralen o ställa mig o skrika o kasta mig runt halsen på honom när jag ser honom !
mitt lilla mongo ! jag älskar dig ju bästiis därför är jag som jag är ! :)

idag åkte älsklingen hem oxå !
BUHU!
jag saknar honom redan :(
vem ska jag nu sitta o gosa med :(
ÄH! jag får väl nöja mig med Firren!

FIRREN IS IN THA HOUSE!
haha !
Rebecca kom för typ en halvtimme  sedan :P
De första jag skrek va "FIRREN IS IN THA HOUSE!"
busigt jag vet!
men vi ska chilla ikväll :)
vi ska typ chilla med, oskar, martin & martin! :)
myys på HÖÖÖG nivå!
men nus ka jag dra  !
KYSS

FIRREN !

Kommentarer;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback